En tillbakablick

Hej på alla er som orkar titta in här varje dag trots att inget nytt inlägg dyker upp. Jag får lite dåligt samvete, för jag vet hur trist det är när det bara är samma gamla inlägg som ligger högst upp i flera veckor.

För några dagar sedan var det faktiskt ett år sedan jag skrev mitt första inlägg här på bloggen (förutom inläggen från 2012 bakåt då), det känns ju så mycket längre sedan än bara ett år. Tänk så mycket som hänt på ett år. Jag älskade verkligen att blogga när jag började, men ganska snabbt så tröttnade jag, som jag brukar göra när jag bloggar. Men det har varit ett SÅ roligt år bloggmässigt, jag har fått lära känna nya människor, upplevt sådant jag annars knappast skulle gjort och fått så fina kommentarer från er läsare.

Jag har skrivit flera inlägg med massor av respons av er och mina topp tre mest lästa inlägg är dessa:
1. Abbes historia
2. Vår resa till Abbe
3. Babybubblan som aldrig existerade

Tänk så befriande det kan vara att få skriva ner sina innersta tankar och känslor och få så mycket respons och kärlek tillbaka. Att blogga om sådant som verkligen berör mig har hjälpt mig så otroligt mycket det senaste året.

Jag vill ju gärna fortsätta blogga, men jag vet inte riktigt hur jag ska bygga upp den här bloggen. Att skriva mycket om Abbe och ha bilder på honom känns inte lika okej längre. Så vi får se hur det blir. Om någon orkar så får ni jättegärna skriva en kommentar vad ni vill läsa om här, det blir jag glad för :)

IMG_1779.JPG

3 thoughts on “En tillbakablick

  1. Roligt med ett litet livstecken! Blir alltid lite orolig när det är tyst här en längre tid, men skönt att höra att allt är precis som det ska! Vill gärna fortsätta läsa om er vardag, ert hus, resor ni gjort osv. 😊

  2. Söker Dej här ofta, men ”rutan” är tom! Glad att se Dej/Er här igen! 💖 Fortsätt så!

Kommentera

