Nominerad i Årets blogginlägg

Bild härifrån.arets-blogginlagg

Tack till alla er som har nominerat mitt inlägg om Abbe till årets blogginlägg! :’) Jag blev så otroligt glad när jag såg det och kunde knappt tro mina ögon. Av alla fina, tänkvärda, viktiga blogginlägg som finns, så tyckte ni att vår historia var värd en plats bland de tre nominerade.

Inlägget om Abbe var ett av de första jag skrev när jag återupptog bloggandet i mars efter en paus på flera år. Det inlägget tillsammans med detta inlägg, var så otroligt tuffa och känslosamma för mig att skriva. Jag kunde ju aldrig tro att jag skulle få sån respons på det jag skrev och visst var det skrämmande till först. Men jag är så glad att jag vågade börja dela med mig här av alla de tankar och känslor jag som mamma har haft och fortfarande har. Allt stöd, all uppmuntran och alla fina ord från er som läser mina inlägg har verkligen betytt mycket för mig och hjälpt mig i bearbetningen. Så tack till er ❤️

43.JPG

Vill ni rösta på mig och mitt inlägg kan ni göra det här :)

Kommentera

