Galan 2016

Ok hörni. Galan 2016 närmar sig och jag hade faktiskt inte tänkt så mycket på det, eftersom jag typ varannan dag glömmer bort att jag bloggar :o Min blogg känns mest som min personliga dagbok, ett fint minne att ha på äldre dar när minnet sviker, hehe. Ifjol bloggade jag inte, men läste såklart bloggar och många inlägg från Galan. Vi var ju i Helsingfors (kom dit 9.11) och jag kommer så ihåg att jag typ andra eller tredje dagen där tänkte hur jag någonsin ska kunna/vilja läsa bloggar igen, kommer den dagen komma då jag bryr mig om sånt igen? Jag älskade ju att läsa bloggar och det var liksom en del av min vardag. Men faktiskt så började jag nog läsa massor med bloggar där på kvällarna, för det var så skönt att få komma bort och befinna sig i någon annans normala värld för en stund.

Nå, i år när Galainlägg började dyka upp så tänkte jag ba ”jaha, va roligt med en ny gala för bloggarna att gå på, undrar vem jag ska nominera..?”. Sen så läser jag både Carros och Saras blogginlägg om Galan..

image

.. Och ser ut såhär. För de hade funderat på att nominera mig i någon kategori :’) Och då kom jag på att jamen, jag bloggar ju faktiskt också! Jag är ju också en del av det här. Sedan kom jag på att eftersom det inte finns någon kategori för Årets sämsta uppdatering så platsar jag nog ingenstans hehe. Men blev i alla fall så glad när både Carro och Sara ändå tänkte på min lilla blogg ❤️ Deras kategoriförslag var Årets familjeblogg och Årets blogginlägg, vilka båda känns som otroligt fina kategorier att bli nominerade i.

Vi kommer hem från Gran Canaria strax innan Galan, så jag är osäker på om jag kommer gå. Men vi får se, ifall jag mot förmodan skulle bli nominerad i någon kategori, så vill jag ju såklart gå! :))

Print

Bilden är härifrån och där kan du också gå in och nominera dina favoriter. Blir såklart jätteglad om någon nominerar mig, men det finns så otroligt många duktiga bloggare som platsar där bättre än jag ❤️

Gif härifrån

Kommentera

