Hatlistan

Nu var det länge sedan jag fyllde i en lista, så jag tog den här från Carros blogg för ett tag sedan. Den hade lämnat och ligga i utkast bland typ 20 andra inlägg som väntar på att bli färdigskrivna och publicerade hehe. Men nu!

Äckligaste maten? Allt med lever. Skulle aldrig äta det.

Fika jag tackar nej till? Hmm, typ dammsugare hehe. Och köpis rulltårta. Och torra bullar.

image.jpegBild härifrån.

Hatväder? Allt under -20, det är allltför kallt! Eller när det är minusgrader och blåser, brr.

TV-program jag aldrig skulle titta på? Finska tv-program.

Då tappar jag humöret helt och hållet? När jag läser insändare i ÖT av t.ex. Kristian Nyman angående homosexualitet, åhh vill bara riva av mig håret i frustration.

Sämsta musiken? Black metal, eller egentligen all metal.

Värsta tiden på dygnet? Morgon, för då är jag ofta trött och vill bara sova vidare.

Värsta humöret? När saker inte blir som jag tänkt mig. Har såå svårt att ställa om då och kan bli riktigt ilsken :@

Ord jag hatar? Ok, det kan inte kallas ett ord men: omnomnom. Alltså fy. Det tar emot att ens skriva det. Och det används liksom om något som är GOTT? Jag tappar matlusten när jag hör det hehe..

Värsta personlighetsdragen? Åh, vad svårt. Men när någon inte klarar av att bli konfronterad eller kan argumentera för sin sak.

Kommentera

