Lördagkväll

Abbe sover innan klockan 8! Jippie. För en månad sedan var det standard, men nu för tiden är det ett hallelujamoment. Igår somnade han till exempel halv 11. Nu finns det ju all tid i världen känns det som för mig och Simon att bada bastu, äta pizza, dricka vin och kolla alla tv-program som vi annars missar.

image.jpegIdag efter att Abbe hade sovit på eftermiddagen så lade vi oss i sängen en stund han och jag (Simon jobbade) och busade och gosade. Jag bara andades in honom och fylldes av en enorm tacksamhet, att han mår bra och får vara hos oss här och nu. Det är så lätt i vardagen att glömma bort vad vi varit med om och ta för givet att han är med oss idag.

4 thoughts on “Lördagkväll

  1. Kram på er! Är snart snart (inte denna vecka men nästa) påväg hemhem och då kommer ja höra av mig och komma på besök :)

  2. Kram på er! Är snart snart (int nu i veckan men nästa) påväg hemhem så då kommer jag och hälsa på bara de passar :)

Kommentera

