För ett år sedan

För ett år sedan hade jag just blivit sjukskriven (den 21.9 ifjol) och gick mest här hemma och pysslade hela dagarna. Jag var så envis och ville inte bli sjukskriven, men två veckor innan mammaledigheten tyckte både Simon och rådgivningen att det får vara nog. Så då gav jag med mig. Jag ville så gärna jobba till slutet, men hade så mycket sammandragningar och ont överallt så det gick inte längre.

Saknar den tiden (även om jag då tyckte det var otroligt tråkigt att inte jobba), all längtan och förväntan, spänningen inför det som skulle komma, nervositeten.. Att få boa in sig här hemma och bara göra ingenting. Tänk all tid jag hade då, hehe. Minns dock att dagarna var så långa och tråkiga och jag ville bara att Abbe skulle komma ut så jag skulle ha något att göra på dagarna. Hade dock inte riktigt räknat med hur mycket jag skulle ha att göra med då, höhö.

Tänk att det ändå bara är ett år sedan, det känns som en helt annan tid.

Kommentera

