Villaavslutning

Nu sitter vi i bilen i stormvädret på väg till Vasa för ultraljud av Abbes hjärta. Vi är liite nervösa nog, främst för att det är så längesedan vi sist var på UL – nämligen i juni, men också för att det känns som att allt går lite för bra. För att vara oss liksom. Hela vår resa till Abbe har ju kantats av en del motgångar kan man ju säga.. Och nu plötsligt har det gått flera månader då allt har varit bra. Så nu är vi typ inställda på att något är fel.. Härlig inställning, jag vet.

Efter att vi är klara vid VCS så ska vi till Glasbruket och fira villaavslutning! I blåsten och regnet.. Men tur att det är så mysigt där inne, så det blir nog bra ändå. Vi är åtta vuxna + sju barn/bebisar, så det blir nog inte en så lugn och skön kväll har jag på känn :o Men förhoppningsvis rolig! Jag har varit vid Glasbruket tre gånger tidigare, på två möhippor och en personalfest och jag tycker det är så härligt att vara där.

Nu ska jag underhålla Abbe lite här i bilen. Hoppas ni har en fin villaavslutning!

image

3 thoughts on “Villaavslutning

  1. Härlig bild på Simon och Abbe och härliga nyheter från Olle❤️❤️

Kommentera

