Rensat bort kläder

För några dagar sedan satte jag mig ner i Abbes rum och började packa bort alla hans små kläder i storlekarna (44)50-62. Det var så befriande på något vis att få gå genom alla klädesplagg ett i taget, få minnas när Abbe bar just det plagget och sedan få packa undan det. Vissa klädesplagg var tuffare än andra och speciellt de allra första kläderna som jag klädde på Abbe när han blivit flyttad från intensivavdelningen till hjärtavdelningen. Jag gjorde nog en liten minnesresa inom mig samtidigt.

imageimageimageDen lilla bodyn här ovan var första bodyn jag lag på Abbe. Åh den känslan av frihet och glädje att få sätta på honom egna kläder efter veckor då vi knappt kunnat röra honom ❤️

image

Jag hoppas så att jag någongång ska få sitta med ett litet syskon till Abbe i magen och packa upp alla små kläder igen. Att de ska få användas åtminstone en gång till.

image

Kommentera

