Idag har vi..

image.. Gett pappa Simon sovmorgon och lekt med Abbes favoritleksak, en traktor. Han älskar allt med hjul den här lilla killen. Läänge kan han sitta och studera, fingra på dem och snurra hjulen.

image.. Lekt på golvet så länge vi väntade på att pappa skulle vakna. Till slut orkade vi inte vänta längre så vi väckte honom.

image.. Ätit lunch hos Abbes fammo och faffa i Larsmo. Simons mamma hade så otroligt goda (hemlagade) grönsaksbiffar som jag fick, måste göra dem nån dag. Och Abbes farbrors flickvän hade med sig två hundar till Abbes stora lycka.

image.. Tittat på hundklipp (Abbe) med faffa.

image.. Tvättat terassen så länge Abbe sov på eftermiddagen när vi kommit hem från Larsmo.

image.. Varit på invigningen av Jakobs Dagar.

Den här veckan som kommer har vi massor med program. Imorgon ska vi på storloppis och luncha med Maddi och Patrik. På tisdag ska Abbe få hänga med sin mommo och moffa och vi ska ha en kväll hos oss med Ninno, Mikael, Kika och Jan. Ska grilla första gången som vege, måste googla på tips vad som är gott. Dock klarar jag mig nog på potatis och majskolvar hehe. Det bli så roligt i alla fall! På onsdagkväll ska Simon ut med sina vänner. På torsdag ska vi och hälsa på ett annat hjärtebarn vars mamma jag har haft kontakt med, ser fram emot det. På fredag är det min tur att ha en utekväll (vi har en var hehe), då ska jag hänga med Jennis och Maddi. Och på lördag är det ju gammaldagstorg, vilket jag typ alltid besöker. Så hoppas vi på lite båt och strandväder också och det ser ju lovande ut faktiskt.

Kommentera

