8 månader

Igår blev Abbe åtta månader. Det firade vi med att umgås med Cissi och Vanessa. Vi åt på Friends & Brgrs och hämtade sedan marängbakelser som vi åt hos oss. På kvällen var vi hos mamma och pappa och åt middag med fammo och faffa och min faster och hennes man som var här på besök från New York/Sverige.

Jag längtar tills Abbe blir så stor att han faktiskt kan leka med andra barn. Tänk så roligt då att vi har så många vänner med barn! Även om det såklart är roligt nu också. Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte hade mina vänner att dela vardagen med.

Men åtta månader alltså. Åtta månaders bebisar är ju liksom stora! Tycker fortfarande Abbe är så liten hehe. Full med vilja, envishet och livsglädje är han i alla fall vår lilla busunge. Och så högt älskad. Kommer knappt ihåg längre hur livet såg ut innan han kom till oss. Det känns som att livet började på nytt den dagen han föddes och allt som hände innan det bleknade.

One thought on “8 månader

Kommentera

