För fyra år sedan – Min Möhippa

Lördagen den 7.7.2012 skulle mamma och pappa ha en stor 50-års fest hemma hos oss (alltså hos dem, i Skutnäs, var jag bodde då). Jag var bombsäker på att min möhippa skulle vara följande helg, alltså blev jag såå chockad när alla mina vänner kom den där morgonen och överraskade mig. Vi hade en helt underbar dag, kväll och natt och här nedan är lite bilder jag snabbt hittade från den dagen. Jag hade ju ingen kamera med mig, men har fått några bilder av Anniina i efterhand.

DSC_1352

DSC_1386Dagen bestod av fotografering, lustparty, massa mat, en sväng via mammas och pappas 50-års fest, middag, bastu och bad samt en hel utekväll. En av de bästa dagarna i mitt liv! <3

Kommentera

