Torsdag

Kan inte förstå att det är torsdag redan! Det var ju just måndag. I söndags var jag lite smådeppig på kvällen eftersom Simon skulle i jobb måndag-onsdag och jag inte hade några planer för veckan. Föreställde mig långa tråkiga dagar hemma. Men så blev det inte alls! Eller ja, i måndags var vi bara hemma och hos mamma och pappa för Abbe var så snuvig så jag ville inte ta med honom någonstans. Men i tisdags kom Ninno och Kika och hälsade på oss från Vasa! Så glad för det ❤️

Igår tillbringade vi halva dagen i Kokkola med Maddi och Anniina + barnen. Vi lunchade även med Jennis som jobbar där. Är inte så van att vara ‘på stan’ med Abbe en längre tid, så det var minsann nyttigt för mig att inse att det inte är omöjligt hehe. Kom hem först efter fyra och då var Abbe så trött (han hade somnat i bilen), så det var bara att flytta över honom i vagnen så fortsatte han att sova till klockan fem. Dock resulterade det i att han somnade först 10 på kvällen..

Har även hunnit med två kvällsprommisar med Jennis och Clara. Och igårkväll kom Simon hem igen från Åbo. Så snabbt gick det! Nu är han och besiktar bilen, Abbe sover och jag sitter bara här och ignorerar kaoset. Nu ska jag dock gå ut i solen och njuta en stund innan busen vaknar.

image

Kommentera

