4 saker

Blev utmanad av Sara att göra den här listan och jag älskar ju listor (borde verkligen fylla i såna oftare), så jag hakar såklart på!

Fyra platser jag har bott på:
1. Jakobstad, sju olika ställen (tror jag?)
2. Vasa, tre olika lägenheter
3. Sundby, två olika hus
4. Helsingfors, nästan sex veckor i Mc Donalds-huset hehe, det räknas väl?

Fyra ställen jag har arbetat:
1. På torghallen i Nykarleby
2. På Andelsbanken, både i Nykarleby och nu här i Jakobstad
3. På ålderdomshem (sommarjobb)
4. På dagis (tillfälligt under mellanår)

Fyra saker jag älskar:
1. Min familj
2. Maat
3. Mina vänner
4. Att resa

(Obs, bilden nedan är 10 år gammal hehe, den dök upp i bildflödet så jag var bara tvungen att sätta in den hit)Sommar '06 (29).jpgIMG_1031.JPG2011-09-03 17.44.22.jpg

Fyra platser jag har varit:
1. Flera städer i Italien
2. New York
3. Phuket
4. Barcelona

20130130_181054.jpg20130709_094247.jpg

Fyra saker jag älskar att äta:
1. Pasta
2. Choklad
3. Jordgubbar
4. Nybakat bröd

IMG_1091.JPG

Fyra saker jag älskar att dricka:
1. Vatten (jepp, dricker jämt vatten)
2. Vin, rött på vintern och vitt på sommaren
3. Skumppa och rosé på sommaren
4. Hm, jag dricker som sagt bara vatten och vin hehe. Nå, sprite då. Typ fyra gånger i året

IMG_1003.JPG

Fyra personer jag hoppas kommer göra denna lista:
1. Carro
2. Janina
3. Elisabeth
4. Blondinbella (haha, drömma kan man ju ;))

Kommentera

