Fullspäckad dag

Äääntligen får jag sätta mig ner i soffan. Eller ja, på stolen vid datorn. Jag bloggar typ 95 % via mobilen (orkar aldrig sätta på datorn), men tänkte kolla efter några bilder på datorn, så då passar jag på att blogga också. Men ja, har haft en fullspäckad dag idag. Har bjudit Jennis och Maddi på lunch, varit på prommis och kaffe (ok, juice och rabarberpaj) med Carro och slutligen och handlat med mamma och pappa. Hm, nu låter det inte alls som så fullspäckat program, men jo, kom hem typ halv åtta. Så då åkte Abbe raka vägen i säng efter att han fått gröt. Var riktigt spänd att se hur han beter sig när jag nattade honom, för de senaste kvällarna när Simon lagt honom har han typ skrikit sig till sömns, men ikväll somnade han nog fridfullt. Så sött att han är lite mamis! <3 Hade ju inte trott det i och med att jag inte ammar. På dagarna har han dock ingen skillnad vem av oss han är med, så det är ju skönt i alla fall.

Men ja, en dag full med roligt program alltså och inte en enda bild har jag fotat. Glömmer alltid att ta fram telefonen (har aldrig med mig kameran) när jag är någonstans. Men bild eller inte, det var riktigt roligt att träffa Carro! Och få se deras hus och trädgård, jättefint var det. Fun fact: Hon bor typ 50 meter från min mamma och pappa.

Var tvungen att dubbelkolla telefonen och hittade visst två bilder från idag! Trodde de var från igår, men kom på att jag hamnade att byta kläder på Abbe mitt i dagen.

Kommentera

