Vem är ni?

Vet ni vad jag kom på. Att jag aldrig frågat vem ni som läser är! Så om ni har tid kan ni väl snälla skriva en liten kommentar? Ni behöver ju inte avslöja vem ni är (namn) om ni inte vill, utan bara skriva t.ex. varför ni läser min blogg, eller var ni bor, eller vilken livssituation ni är i.. Ja, ni vet. Bara så jag får en liten uppfattning! Om ni har blogg kan ni ju länka den om ni vill så får jag ju bloggtips på samma gång :)

2012-06-26 17.27.35.jpgBilden har inget med texten att göra hehe. Men kollade på vår bröllopsfilm ikväll och på lite bilder från bröllopet. Då hittade jag denna bild. Gladare brud har ni aldrig sett va? Hehe, den här bilden är från nån vecka innan bröllopet, då jag var och testade klänningen hos sömmerskan (den skulle sys in). Minns att jag inte fattade varför mamma skulle fota mig..

43 thoughts on “Vem är ni?

  1. Hej hej! 😊 jag läser bloggen din för att an e ‘rakt på sak’ och ärlig och inget råsa fluff ☺ vilket jag gillar, fortsätt så! å Abbe e så söt och fin kille!

  2. Hej, jag har nyligen hittat till din blogg. Jag är en 26-årig tjej som nyligen flyttat till Kiruna med min sambo. Är från Larsmo men har bott och studerat i Åbo de senaste fem åren. Jag tycker att din blogg är väldigt intressant. :-) Jag bloggar själv och min bloggs adress är https://ijennashuvud.blogspot.se.

  3. Hejsan. Jag är en av Simons kusiner. 22 år gammal och har själv två barn pojke på 1år 8mån och flicka på 3 månader.Fick meddelande att vi ska be för er när Abbe föddes å hade nått hjärtfel och på den vägen är det. Jätte glad att jag hittade din blogg, tycker det är så intressant att följa hans utveckling. Har tänkt jätte mycket på er före jag hittade din blogg, självklart tänker jag på er ännu. Det jag gillar mest med din blogg är att du skriver så rakt på sak också och förskönar inget. :)

  4. Kul att läsa om nån annan me hjärtbarn för man känner igen se i princip allt. :)

  5. Din mans kusin, har bett för Er och följt er via min mamma när ni hade det som tuffast, gillar din blog för att den är så rak och ärlig

  6. Råkade hitta din blogg av en slump och blev fast, blev så berörd av er historia! Din blogg är en av dem jag kollar dagligen, efter att dottern ätit frukost och jag själv äntligen får sätta mig ner och äta – en av de stunder på dagen jag ser mest fram emot. Är hemma från Kokkola men bor numera i Österhankmo i Korsholm med man och barn. Har typ halva foten i Jakobstad eftersom min mamma är därifrån ( och flyttat tillbaka dit för några år sen) och släkten på hennes sida bor där, så jag har varit där en hel del och har också bott och studerat där en gång i tiden. Har tidigare bloggat aktivt på skogsdoft-havsbris.blogspot.com men inte de senaste åren, tänker alltid att jag ska försöka börja blogga igen men det vill inte bli av…

    1. Tack för din kommentar! Måst försöka blogga på morgon så du har nått att läsa hehe 😀 Ne jag konstaterar alltid när jag går in på din blogg att nepp, här bloggar ingen mera 😉

  7. Jag hittade din blogg via Carolas blogg.
    Är hemma från Jakobstad men bor nu i Helsingforstrakten. Jag har en baby på 5 mån och fastän hon inte är hjärtebarn så känner jag igen mig i mycket av det som du så ärligt skriver. Keep up the good work!

  8. Läser din blogg nästan dagligen, gillar den för att den är så rak och ärlig, och så har jag barn själv så det är ju alltid kul att läsa andra mammabloggar! :) Och så berör ju Abbes historia, kan ju inte förstå hur jobbigt det måste ha varit/är. Här gnäller man över lite öroninflammation.. :P

  9. Hej, ja bor i kronoby och har ett femårigt hjärtbarn, fick tips om din blogg. Har inte haft någon som delat mina upplevelser (förutom mannen förstås) då vår pojke va liten. Så jag fastnade för din blogg för många saker är som de sko va tagna ur mina tankar. Är med i hjärtföreningen men där var alla barn 10plus typ och situationen är ju helt annorlunda då! Hoppas det gått bra vi Olle idag 💕 vi ska snart börja ställa oss ditåt 👍

  10. Och jag är också en av Simons kusiner som läser din blogg varje dag! Många är de böner som vi bett för lilla Abbe … ❤️

  11. Ida från samma lilla by som du :) Läser för att jag tycker det är intressant att se vad andra mammor har för sig och för att din blogg helt enkelt är bra med varierat innehåll som man inte tröttnar på.

  12. Johanna heter jag. Bor i Karis tillsammans med min sambo o vår femåriga dotter (och så väntar vi en liten till).
    Blev genast förtjust i din blogg första gången jag kikade in och sedan dess har jag läst den dagligen :) du har mycket liknande tankar som jag hade då vår dotter var liten och skriver på ett ärligt och härligt sätt.
    Allt gott åt er 💖

  13. 28 årig mamma från H:fors, men är hemma från Vasa. Har själv två barn (2,5 år och 3,5 månader) och hittade din blogg via Sara Rasmus blogg tror jag. Du skriver bra och ärligt! Känner en mamma som också har ett hjärtbarn och Abbes historia berör såklart.

  14. Carolina här hej! Tvåbarnsmor och hjärtebarnsmamma till en kille på 3,5 år. Jag hittade din blogg av en slump och den gick rakt in i hjärtat. Hesatiden, tankarna och känslorna. Läser den varje dag och hoppas att vi kan ses nån dag och dela våra erfarenheter! ☺

  15. Är också nybliven mamma till vårt hjärtebarn. Känner igen mej i mycket du skriver. Gillar att du skriver rakt på sak, fortsätt så! ☺

  16. Victoria här hej! Hittade din blogg via Carolas tror jag. Och det var med ordentligt magont jag läste de första inläggen om Abbe, har haft så svårt att se/höra om barn och framförallt bebisar som far illa sen jag själv fick barn (har en son på 1 år). Men jag blev ju såklart berörd och är så glad att det verkar gå bättre och bättre (jag var nervös när ni skulle till Helsingfors nu senast, fast jag inte alls känner dig, och var lättad när det gick bra). Och så gillar jag även att du skriver så öppet och ärligt om alla ”förbjudna” tankar. Även jag försöker skriva öppet och ärligt i min blogg, även om jag inte alls haft det lika tufft som du, så det blir kanske inte samma djup. Men gå in och kika om du har lust http://victoriasusann.blogspot.fi/. Och fortsätt skriva som du gör! :)

  17. Minns dej från förr när du bl.a. red :)
    Nina, tvåbarnsmamma till pojkar som nyss är fyllda 3 å 5 år.
    Tycker om din ärliga och fina blogg!

  18. Titti, Carolinas syster här. Hittade hit via Finlands svenska bloggare då jag såg ett ”bekant” foto av medicintornet. Sen visade det sig att ni också haft svårt att få barn, vi kämpade i 2,5 år före vår dotter blev till.
    Är in och kikar nu som då.

Kommentera

