En onsdag

Idag har jag och Abbe bland annat:

– Varit på stan och på Skorpan med Jennis och Clara.

– Träffat Maddi och Laline och hämtat mat från Korvgörans som vi åt hemma hos oss.

image

Jepp, det är Abbe som sitter i vagnen. Borde byta till sittdelen snart..

– Varit till barnpoli där Abbe fick Synagis.

– Väntat på att pappa Simon ska komma hem från jobb. Med sig hade en liten grävmaskin.

image

– Hängt ute i det fina vädret och plockat stenar.

imageAbbe satt bara i vagnen och lekte han dock..

– Grävt upp och förberett för terassen (efter att vi nattat Abbe). Håhå känner jag alltid när vi börjar med något projekt. Men det blir väl bra när det väl är klart.

image

– Duschat läänge (jag).  Sånt jag passar på att göra när Simon är hemma. (Ingen bild på det)

En skön dag alltså! Nu har vi kollat Maria Wern och nu är det dags för sängen. Alltid lika mysigt att krypa ner bredvid Abbe (och Simon, men honom sover jag ju aldrig bredvid längre). Godnatt!

One thought on “En onsdag

Kommentera

