Väggdeko och hjärtebarnsmammor

Hur ska jag hinna blogga i sommar ifall det är fint väder? Jag vill ju bara vara ute och njuta av det härliga vädret just nu. Idag har jag hängt med Maddi hela dagen och gått en prommis med Jennis. Men jag måste verkligen få en ljusare suflett, det blir över 30 grader varmt inne i vagnen nu när solen ligger på..

Dessa väggdekorationer beställde jag för att piffa upp Abbes rum lite för ett tag sedan. Ville ha in mera färg och något roligt för Abbe att titta på.

Vill pussa ihjäl denna lilla kille ❤️ Inte har livet varit lätt sedan du kom, men vad skulle vi göra utan dig?

Igår var jag ute och gick med en annan hjärtebarnsmamma. Så roligt och befriande på något vis att få prata med någon som vet. Även fast vi har heelt olika historier, så förstår vi varandra. Det är skönt att få prata med någon som vill lyssna och det att få prata om och höra sånt som cirkulerar i min hjärna, som ingen annan än just en hjärtebarnsförälder kanske orkar höra om eller förstår. Jag uppskattar verkligen när ni tar kontakt med mig ni som också har hjärtbarn och vill träffas 😊

4 thoughts on “Väggdeko och hjärtebarnsmammor

  1. Sko va kul ti ha en träff me nejdens hjärtmammor/barn 👍 vi ha viri på hjärtföreningens träffar men tär va all båånä så gambäl jämfört me vår pojk!

Kommentera

