Goodiebag

Alltså inte nog med att jag fick vara med på ett jätteroligt event och äta och dricka massor med gott, måla och umgås med härliga tjejer, så fick jag också med mig hem detta! Rabattkuponger, Door Knobs från Gedigo (jee, har kollat in precis dessa hur många gånger som helst! Nu behöver jag bara ett skåp/byrå att sätta dem på), en mascara från Mary Kay (behövdes verkligen, tack Sara!) washitejp från Ihan Itse (hehe jepp, ett nytt ord för mig, men det har jag sett att de andra bloggarna skrivit), en jättefin kimono från EmmaLotta Design och en skärbräda från Elsa Möbel. Verkligen såå mycket fint och användbart!

Fick också en Vintage Paint-färgkarta med mig hem, eftersom beslutsångesten slog till när jag skulle välja vilken färg jag skulle köpa. Hade ju tänkt måla en hylla i samma färg som pallen jag målade, men ja. Ni som känner mig vet hur mycket jag velar innan jag kommer till ett beslut.

I-landsproblem kallas det här. Sådana problem jag lovade mig själv och Simon i Helsingfors att inte kommer existera längre när vi väl kommer oss hem. Tänk att jag ändå har det så bra idag att jag kan ha dessa problem nu.

Kommentera

