Att prioritera annat än bloggen ibland

Vilken uslig bloggare jag har varit den här veckan. Men jag vill inte känna press att skriva, speciellt inte när jag egentligen vill göra något annat, därför har bloggen lämnat åt sidan. Simon har varit hemma och Abbe sover kortare dagtid nu för tiden, så min egentid (som jag ägnar åt bloggande) har egentligen inte existerat. Och det gör inget! Älskar ju att umgås med min familj och bloggandet får inte ske på bekostnad av den tiden.

Dock älskar jag ju att skriva också och vill så gärna. Nu så åker Simon iväg på jobb igen, så då kan jag prioritera bloggen på kvällarna.

imageJag vann ett hårvårdspaket från Dermosil på Carros blogg för nån vecka sen. Blev såå glad!

imageAbbe blir bara duktigare och duktigare på att sitta för varje dag. Han tycker det är så roligt också.

imageimageHär sitter han i soffan och chillar och läser sin ena muminbok.

image
Utejobbet fortsätter också. Där var stolparna är ska det komma ett staket. Dock inte sådär högt hehe..

Idag (onsdag, klockan är visst över 12 redan) klämde jag förresten högra handens långfinger när vi var på lunch hos min fammo och faffa. Alltså fyyy vad ont det gjorde!! Visste inte vad jag skulle göra av mig själv. Hoppas verkligen inte jag tappar nageln..

2 thoughts on “Att prioritera annat än bloggen ibland

  1. Gomorron på er! Pappa åkt till jobbet o ni får rå om varann! Hoppas ditt finger lugnat sej o ej värker mera! Synd att dörren gjorde dej illa!😝Solen lyser idag o det känns bra! Hoppas dagen blir trevlig för er! 💖-KRAMAR

Kommentera

