Hamppisar

Vet ni vad jag gjort idag? Jo, jag har klippt mig! Eller Jennis har klippt mig. Så skönt att slippa några centimeter av de slitna lockarna. Har inte klippt mig på typ två år, oops..

Som tack så bjöd vi på hamburgare. Eller ja. Det skulle vi nog ha gjort i alla fall. Simon har velat ha en köttkvarn hur länge som helst, så i fredags köpte vi en. Så malde vi (Simon) själva köttet till biffarna. Det blev hur gott som helst! Jag gav också lite extra kärlek åt bröden och knådade de i femton minuter, för hand. Håhå.

Imorgon ska vi sköta en liten busunge redan från klockan åtta på morgonen, så nu ska jag börja sova. Simons tur att mata inatt tror jag visst det är också :)

Och enda bilderna jag fotat idag är några suddiga från vårt dagliga morgonmys i sängen och från när Simon maler kött. Så de får stanna i telefonen känner jag.

Kommentera

