Fredag ljuva fredag

Jag och Abbe vaknade kvart före 9 imorse, såå skönt! Eller ok, jag matade honom kvart över 7 också, men vi somnade om. Så idag är jag lite piggare. När jag skulle gå och sova igårkväll bredvid Abbe, så låg han tvärs över hela sängen och jag ville ju inte flytta honom och riskera att han vaknar, så jag kröp ihop på det som fanns kvar av sängen. Nu är ju Abbe liten och ändå tar han så mycket plats, hur ska det inte bli sen? Kanske vi borde börja försöka ha honom att sova i sin spjälsäng igen, men då det är ju så mysigt att ha honom i vår säng, hehe.

Nu sover lillprinsen och jag borde både städa lite här och börja packa inför Helsingfors, vi åker ju imorgon :o Men det är så svårt när vi inte vet hur länge vi ska vara.. Sist jag packade var i oktober, då jag packade bb-väskan för några dagar (trodde jag) och det slutade med att vi var borta nästan två månader.

imageHur kan det bli så råddigt med en liten bebis som inte ens tar sig fram än? 

One thought on “Fredag ljuva fredag

  1. Skönt att Abbe sov länge så du fick vila ut senaste natt! Hoppas ni sover gott i natt också, blir spännande resa lördag o söndag för er o även måndag är en spännande dag! Men vi tror att allt går bra o ni är snart hemma igen! Lycka till o vi ber för er!! 💞 KRAM från ”famo”

Kommentera

