Vädertjat

Det finns inget tröttsammare än de som tjatar om vädret, hehe, men alltså det är så härligt där ute nu! Vill verkligen inte ha nån takatalvi. Igårkväll när Abbe somnade var klockan bara 10 före 8 och det kändes som att vi hade hela kvällen på oss att göra massa saker. Jag gick först ut och räfsade klart det som jag påbörjat under dagen och när jag var klar gick Simon ut istället och pysslade på med sitt (böt till sommardäck). Alltid när det blir ljust om kvällarna känns det som att man får en massa extra timmar per dygn! När det är som mörkast där i januari så är jag ju redo att gå och lägga mig klockan 8, nu har jag däremot hur mycket energi som helst.

Tydligen har jag inte fotat en enda bild idag heller, så fullt upp har vi haft.

2 thoughts on “Vädertjat

  1. Härligt med de ljusa kvällarna! 😊 Njöt i fulla drag av att gå ut en sväng med hunden igår när Felicia somnat. Nackdelen med de allt ljusare kvällarna är att man har svårt att komma sig i säng i tid… 😄

Kommentera

