Fem senaste bilderna

Fem av de senaste bilderna jag fotat med min mobil.

imageSåhär ser det ofta ut när jag försöker byta blöja..

imageHos Abbes mommo och moffa i fredags. Vi hänger nästan alltid där på fredagskvällarna.

imageEn såhär glad kille har vi för det mesta på morgonen. Vi ligger alltid kvar i sängen typ en timme efter att vi vaknat och leker och myser (och scrollar insta och facebook i smyg).

imageOckså en glad kille igår när han fick sin favomat morot, potatis och broccoli. Blåbär däremot var ingen favorit, han har bara börjat gråta de gånger jag försökt ge det.

imageSåhär har han börjat göra när han ligger på mage, han liksom borrar ner huvudet, kollar upp och så borrar han ner huvudet igen. Han verkar inte ledsen eller trött, så jag vet inte riktigt vad han demonstrerar hehe.

Väldigt ensidiga bilder i min mobil kan man ju tycka..

Kommentera

