Torsdag

image.jpegSå är det äntligen torsdag och Simon är hemma från jobb med en ledig vecka framför sig. Så skönt! Denna vecka när han varit borta har ändå gått ganska snabbt. Vi har bland annat varit på Claras 1-års kalas, gått flera promenader och lunchat med Maddi och Laline.

Och ikväll är det äntligen dags för oss mammor att ha vinkväll. Tänk att vi ska få umgås en hel kväll utan barn! Prata ostört och få äta hur länge som helst (med båda händerna). Det blir min första helkväll utan Abbe, så jag kan ju erkänna att det är lite spännande..

Vill ännu säga att det tidigare inlägget om Abbe var inte lätt att skriva, men jag är glad att jag gjorde det. Det är så många som frågar om honom och jag kände att ska jag blogga om honom vill jag berätta hans historia. Vår väg till Abbe har verkligen inte varit lätt och en annan dag ska jag berätta om hur det var för oss innan vi blev gravida.

2 thoughts on “Torsdag

  1. Har hittat till Din ljuvliga blogg idag och läst igenom alla dina nya inlägg. Vill sända er allihopa styrkekramar! Vilken kämpe lille Abbe och hans föräldrar är ❤️

Kommentera

