Att blogga

Jag kan nästan inte tro att jag faktiskt funderar på att börja blogga igen. Något jag trots allt gjort från och till i många års tid, men inte på flera år.

Men varför nu då? Jo, Simon jobbar och Abbe sover. Och här sitter jag. Och funderar hur det skulle vara att skriva igen. Och ännu mer skrämmade, att skriva så att någon annan kan läsa det. Hur mycket finns det egentligen att blogga om som den hemmamamma jag faktiskt är..? Det återstår att se.

Jag valde att fortsätta på min gamla blogg istället för att skapa en ny, så det finns ett litet (och ganska råddigt) arkiv från 2011 och 2012. En del av arkivet är dock flyttat från papper, och i samband med det försvann tyvärr alla bilder ur arkivet.

image

One thought on “Att blogga

Kommentera

