Hur svårt

Det är inte så bra att ha kvar bröllopsmappen på mitt USB-minne där jag håller på skriver och sparar mitt LP. Ikväll var tanken att skriva hela kvällen när jag plötsligt upptäcker att jag sitter och öppnar upp bröllopsbudgeter, gästlistor, bordsplaceringsförslag, vigselprogram m.m. m.m. istället för mitt lärdomsprovdokument. Fast jag tyckte att det var en aaning jobbigt ibland att planera vårt bröllop så längtar jag så mycket tillbaka till den tiden och önskar att jag skulle få uppleva allt igen. Allt är såklart bättre än att skriva lärdomsprov förstås. Som tur så är vårt bröllopskapitel inte riktigt slut än, vi ska ännu välja bild till tackkorten och göra tackkorten såklart. Så inte alltför sällan hänger jag där vid bröllopsmappen och kikar på bilder från vår underbara dag och längtar tillbaka.

Och nu har jag bara 40 minuter på mig att skriva LP innan Bonde söker fru börjar.

Kommentera

