Fullt upp

Efter en nästan 10 kilometers kvällslenkki är jag redo för sängen. Nästa vecka börjar mitt träningsprogram inför halvmarathon och jag känner mig så taggad. Jag får ju se hur taggad jag är sedan i höst men att ha ett mål är ju aldrig dåligt.

I sommar ska jag alltså jobba heltid, träna inför halvmarathon (haaha), bygga klart och inreda vårt hus, planera vårt bröllop, helst börja skriva på lärdomsprovet och dessutom rida en häst några gånger i veckan.

Nej, nu ropar Simon att jag ska komma och se på friidrott. Om inte annat så kan jag ju bli lite inspirerad..

2 thoughts on “Fullt upp

  1. Oj mitt ena nyårslöfte var ju att springa ett halvmarathon men efter ett halvår som utbytesstudent med massor av festade gick nog planen i graven. Men man kanske kunde återuppta den .. någongång.. Var skall du springa??

Kommentera

