Run for your life

Först tidning ute i solen så maten får smälta. Sedan ska jag ut och springa. Jag har inte sprungit på fyra hela dagar och inte motionerat alls de senaste två dagarna. Jag ser bara löpare överallt och jag blir snart helt tokig av att inte få springa. Jag vill också!! Därför förklarar jag mig nu helt återställd efter helgens dumma feber.

Idag hade vi nyöppning och invigning på jobbet eftersom vi har renoverat och förstorat kontoret ända sedan november. Jag kände mig fin i klänning i vårt nya fina kontor och kunderna fick tårta. Alla nöjda och glada alltså.

image
Skriv en bildtext
Kommentera

