This morning

image

Igår var jag till Vasa på skolning från jobbet och det påminde mig om hur GLAD jag är att jag inte kör till Vasa varenda dag längre! Och då var jag inte ens tvungen att köra igår utan jag satt på. Det fick mig också att tänka på hur bra jag egentligen har det. Jag kände mig så lycklig hela dagen trots en lång skolningsdag som dessutom gick en hel del på finska.

Imorgon är det ledigt, solen skiner och mamma & pappa kom just hem från butiken med massa mat. Bara Simon som fattas men han får jag klara mig utan i några dagar ännu.

Kommentera

