I could do it again and again and again

image

Idag har jag och älskling varit förlovade i ett år. Jag kommer aldrig glömma kvällen då vi förlovade oss för exakt ett år sedan i Limassol i Cypern. Fast jag kände på mig att det skulle hända just den kvällen (vi hade inte planerat att förlova oss just då, utan Simon överraskade mig), pga att Simon verkade så nervös (och gud vad JAG blev nervös när han var så nervös, fast jag inte visste absolut säkert att det skulle ske så var det så otroligt spännande), så var känslan när han tog fram min ring och satte den på mitt finger så overklig. Jag kunde inte förstå det riktigt. Det går inte att förklara. Det var så fint. Åh, jag vill uppleva det igen! ♥

Tyvärr är Simon borta på jobb idag så jag har fått fira på egen hand med att jobba i  9 timmar och sen springa snabbdistans i kvällssolen.

image

Kommentera

