WordPress

Igår fick jag nog av papper och importerade hela min blogg till wordpress. I all lycka över att det gått så smidigt så raderade jag även papper-bloggen eftersom jag tänkte att den behövs ju inte längre. Jag var lycklig i ungefär en sekund, ända tills jag upptäckte att nästan alla mina bilder försvann från den här bloggen också i och med att jag raderade papper-bloggen. Jag loggade in med stor förväntan imorse, men nope, fortfarande inga bilder. Så jag är alltså fortfarande arg på papper och har nu dessutom en blogg utan bilder.

Kommentera

