Sporta mera

Det blev nog ett sportigt lov iallafall. Igår drog jag på mig halkskydden och var ute på årets första riktiga löprunda följt av årets första skidtur.

image

Simon var lycklig över att ha fått ut mig på skidor.

image

Jag var lycklig över att få använda någon annans skidor än mina ärvda från lågstadietiden. Som kanske någon annan ärvt nu.

image

Idag packade mamma rosa ryggsäcken och så gick vi iväg mot Mässkär.

imageimageimageimage

Nu ska vi ligga i soffan resten av sportlovet. Det är ju ändå typ 6 timmar kvar.

Kommentera

