Det där med mjukstart

Efter 12 timmar i skolan känner jag mig rätt så trött. Och efter att ha klottrat ner flera deadlines i kalendern redan efter tredje dagen känner jag mig rätt så matt. Och ångestfylld. Sedan tänker jag på hur skönt det ändå är att vara tillbaks i skolan och träffa mina klasskompisar och ha lite varierande tider, då känns det nog ändå rätt så bra. Ända tills jag öppnar kalendern vill säga. Samt tar en titt på den virtuella kursen jag anmält mig till med 135 studietimmar utanför skoltid.

Då känner jag mig rätt så kluven. Och en liten aning stressad.

Kommentera

