Fortsättningen på 2011

Vi firade villaavslutningen som var en fantastiskt varm dag i Esse och Kokkola. Jag o Pisa roade oss med att fota raketer..

 

Den 15 September ringde jag Pastorskansliet och bokade Pedersöre Kyrka för vigsel den 7.7.2012. Sedan dess har jag roat mig med detta.. Vilket jag lär göra i 276 dagar till.

 

Den 1 Oktober var vi tvungna att flytta ut ur tantens lägenhet, så vi flyttade in i vårt nästan färdigrenoverade hus. Det såg ut såhär..

Och här är vi nu. Lite mindre lådor på golvet men ännu lång väg tills allt är färdigt..

(Anledningen till att alla bilder är så små i det tidigare inlägget, är endast för att jag inte riktigt listat ut hur det här fungerar ännu)

One thought on “Fortsättningen på 2011

  1. Får man av ren nyfikenhet fråga om du och simon ska bo ihop med dina föräldrar? Och om du ska ännu fortsätta dina studier i vasa?

Kommentera

